Poprvé na Slovensku! Přečtěte si informace ke srazu fanoušků Red Wings (+ REGISTRACE)

Dámy a pánové, přátelé, kamarádi, fanatici Rudých křídel.. znovu je to tady! V červenci 2022 jsme měli první sraz v Praze, druhý se konal nedávno v prosinci v Pardubicích (z něj bude report jako součást tohoto článku). Uplynulo pár měsíců a konečně historicky poprvé se podíváme na Slovensko! 🇸🇰

⚠️ Informace ke třetímu srazu jsou na konci článku. Doporučuji si ho přečíst celý.

Jaký byl historicky druhý sraz fanklubu?

Detroit jsme reprezentovali naprosto skvěle

No co vám budu podívat. Organizačně šlo o něco úplně jiného, protože při prvním srazu jsme měli prakticky vše zajištěno – pořádali ho florbalisté Vegas. Nyní jsem si vše vzal na starost sám a doufal, že to dobře dopadne. Domluvil jsem skvělou restauraci Garáž, na kterou jsem měl velmi dobré reference od známých.

Ubytování bylo asi kilometr daleko, to zase zajišťovala Martina (díky!). Ani si nedokážete představit, jaká to byla fuška, protože restauraci jsem zamluvil, aniž bych vůbec o srazu komukoliv řekl. A odpovídat zase na jejich otázky, kolik tam bude osob… Takže jsem si musel počet vymýšlet a nakonec jsem se ani moc nezmýlil, protože nás bylo 15. Slušný počet.

Teď k tomu nejzajímavějšímu. Samozřejmě jsem ten den ani nemohl dospat, jak jsem se těšil. Byl jsem podpořen tím, že někteří účastníci prvního srazu znovu dorazili, tudíž jsem nemusel poznávat mnoho nových tváří a ze společného chatu si jména pamatoval. Každopádně cesta do Pardubic ubíhala rychle, na nádraží v Chocni jsem si chtěl slupnout dvě piva na kuráž, ale měli zavřeno. Tak jsem musel vydržet.

V Pardubicích na mě čekala partička tří fanoušků a jediné fanynky, vlastně první ženské účastnice našeho srazu. Vtěsnali jsme se tak tak Danielovi do auta. Ano, udělali jsme si z něho osobní taxi. A vydali se ubytovat. Naše skupinka dorazila jako první. Ubytování probíhalo ve stylu, že se ubytovalo pár z nás, další šli na pivo, pak se ubytoval zbytek. Přišla další skupinka, pozdravili jsme se a situace se opakovala. Nebudu lhát, pár kousků jsme tam měli. Pak se šlo pěšky do zmíněné restaurace.

Heňo se rozhodl po cestě nabízet slovenskou slivovici. Neodolal jsem a byla dobrá, akorát mi tohle pití pak prostě plete nohy. 😀 Když jsme došli, zrovna se dohrával zápas mezi Marokem a Portugalskem. Jako fanoušek Cristiana Ronalda jsem to těžko kousal. Asi dvě minuty, než jsem dostal pizzu a pivo.

To nejsou škrtance, to je náš lístek. 😂

Jedli i ostatní fanoušci a pili, hodovalo se vlastně ještě předtím, než spadl kotouč na led. První třetinu jsme viděli ze salonku. Od druhé jsme koukali před projektorem. No, koukali. Přiznám se, že jsem z toho hokeje moc neměl. Spíše jsme si povídali, fotili se, popíjeli a když padla branka, tak zraky směřovaly na plátno. To jsem ale fanoušek.

Postupem času se nálada v lokále nikterak nekazila. Přátelské slavení jednoho bodu ze zápasu s Dallasem stálo za to. Přidala se k nám dokonce i obsluha místního podniku. Místo o půlnoci se zavíralo kolem třetí hodiny. Jak to vím? No, z SMSek, že už před restaurací čekají taxíky. Super.

To už jsem jedním před koncem jel. Hudy už měl slavení dost a rozhodl se spát na baru. To mu obsluha v poklidu tolerovala, ale my jsme ho nakonec posadili do taxi a rozjeli se s ním k ubytování. Cestou zpátky mi taxikářka zastavila na benzínce pro kafe a mazal jsem zpět do víru oslav.

Končili jsme po třetí hodině. Do postele jsem se dostal až před čtvrtou, protože jsem ještě nutně potřeboval před spaním kouřit, takže jsem s jedním kumpánem (asi nebudu jmenovat, myslím, že normálně cigarety nekouří) navštívil pár sousedních pokojů a prosil o zapalovač. Když jsme ho získali, dali jsme před penzionem pár tahů z cigarety a zamířili spát. Spát jsem mohl necelých šest hodin, protože jsme měli objednanou snídani. Na té to vypadalo jako po Silvestru. Pár lidí s kocovinou, co by se už nejraději vidělo doma.

Pomalu se tak stalo, účastníci se začali rozjíždět směrem k domovům. Zůstali jsme nakonec jen s Heňou, který když už ze Slovenska přijel, chtěl vidět hokejový zápas v Pardubicích. Jel jsem s ním, ale nakonec jsem na místě komentoval pro Onlajny.com, takže dva lístky Heňo kupoval zbytečně (těch 10 € ti fakt vrátím! 😁). Po zápase jsme se potkali, zavezl mě na nádraží a po rozloučení a popřání si všeho dobrého, zmizel ve tmě.

Celá akce se z mého pohledu vydařila. Měl jsem starost, jak to dopadne s ubytováním, jestli bude sál v restauraci prostorný, co plátno a podobně. Jak už jsem ale uvedl, já jsem si to nakonec 120% užil, bavilo mě to. Už tam druhý den jsme začali spřádat plány na třetí sraz, co by byl na Slovensku. Nejprve jsem si myslel, že to je spíše ze srandy a uděláme třeba Brno, ale nestane se tak. Alespoň ne teď.

Všem, kdo jste byli v Pardubicích na druhém srazu moc děkuji. Nyní vám sem dám nějaké fotky a pod nimi najdete informace o srazu na Slovensku.

Jak vidíte sami, tak i druhé střetnutí fanoušků Rudých křídel stálo za to. Je mi teď jasné, že něco takového chcete taky zažít. Fajn, třetí sraz je totiž tady a mi nezbývá než položit otázku, kterou si kladete…

Jaká bude akce s názvem „Sraz fanoušků Red Wings #3 Halušky: Poprvé na Slovensku!“?

Jsem přesvědčen, že o stupeň lepší než v Pardubicích, protože se koná rovnou tři dny a dvě noci! Pojďme si představit místo, čas a program. Tentokrát se naše setkání uskuteční v pátek 10. března/marce v obci Terchová (asi 30 kilometrů od Žiliny) a končí v neděli 12. března/marce.

ℹ️ Na konkrétních bodech programu, začátku celého setkání i na všech věcech okolo (například jako společná jízda z Čech či na Slovensku vlakem/autem) se domluvíme v chatu na Messengeru, který bude přímo pro tuto událost založen.

Ve zkratce: Žádná restaurace, žádné omezování se. Tentokrát na to jdeme jinak. Matej zajistil pronájem celé chaty Vlček v obci Terchová (prohlédnout si ji můžete zde). Samozřejmě bude jídla i pití dostatek. Podle počtu osob se nakoupí vše potřebné (za velkoobchodní ceny!) a poté se spravedlivě rozpočítá a na místě či přes účet se vyrovnáme (záleží na domluvě, jsme přece lidi). Celý víkend vyjde levněji než noční návštěva klubu. 😁 A hlavně si to opět užijeme!

Cena ubytování na noc za jednu osobu je 17 €, čili za celý víkend 34 € (cca 800 korun). K tomu připočtěte dopravu a pár stovek na občerstvení (náklady zjistíte už ve společném chatu, až to rozpočítáme).

Od pátka je to zorganizováno kvůli tomu, abychom nebojovali s časem. V klidu si dorazíme a zápas se hraje až druhý den v sobotu od 19 hodin, kdy se Detroit střetne v jistě zajímavém zápase s divizním rivalem z Bostonu. Po konci duelu začne volná zábava, což znamená oslava vítězství v přátelském duchu a povznesené náladě. Plánovaný odjezd z Terchové domů je v neděli 12. března/marce kolem oběda. Počítám s tím, že si dáme někde společně oběd a poté se rozjedeme do svých domovin.

🐙 Opravdu všem mohu ze srdce doporučit – přehoďte si směnu, pokud máte. Přemluvte svou drahou polovičku a zúčastněte se, protože jsem si jist, že se s fanoušky Detroitu Red Wings nepotkáváte každý den.

DŮLEŽITÁ INFORMACE: LIMITOVANÝ POČET PŘIHLÁŠEK • MAXIMÁLNĚ 15 OSOB

Aktuální počet volných míst (6. února/februára, 19:20): 8

Přihláška 👇

Pokud jsi rozhodnutý, že se srazu na Slovensku zúčastníš, tak super. Stačí jednoduchá věc, jak se přihlásit – napiš nám do zpráv na Facebooku (odkaz zde) nebo na Instagramu (odkaz zde). Přidám tě do chatu na Messengeru, kde si postupně domluvíme celý program a pořešíme ve více lidech možnou dopravu.

Důležité: Přihlaste se prosím opravdu jenom v případě, že skutečně pojedete. Děkuji.